Mindy Timglas

Asså det är inte nådigt att leva med min mun just nu! Vaknade upp imorse med en mer svullen läpp och där mellan näsanoch munnen. Känner mig som en brat som går runt och putar med läpparna. Eller bara som Jane i mammas pojkar som bara inte kan prata pga hennes läppar. Jag har konstaterat att om det var svullet på båda sidorna skulle jag vara skitsnygg just nu. Det jag skulle berätta om dock är att jag inte kan äta så bra. Jag lixom för in det ätbara med gaffel eller sked men jag kan inte dra läpparna längs skeden (ni vet?), så istället så sörplar jag i mig allting. Haha, känns jävligt kul att jag ska sörpla i mig lasagne sen. Dricka med sugrör känns väldigt out of reach, eller ens slicka sig om läpparna. Haha. Roligt.

Borde man förstora läpparna eller? Njaa.

Jag ser ju för övrigt för jävlig ut på bilden, men visst skulle jag kunna platsa i Mammas pojkar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0