Peter, I AM strong

Har helt glömt att berätta en rolig dröm jag hade för några nätter sedan. Det hela utspelade sig i USA, på någon random tävling där jag och älskade laget höll hus. Sr Black och sin & vår Peter var ju självfallet där med. Efter en diskussion om något så sa Peter helt plötsligt till mig "Ok, toss to hands!", greppade min midja och intog position. Inte skulle jag väl låta honom slänga upp mig, som att jag vägde ingenting, så jag skrattade åt honom och sade istället "Det är större chans att jag får upp dig i hands", och ja, jag sade det på svenska. Men frukta icke för Peter förstod och sa "You don't think I'm strong?! Ok fine, toss me then" (eller vad man nu kan säga om det där), och böt platser på oss.

Vad tror ni hände? Jo, vips så stod jag där med Peters enorma skor i mina händer och hade alltså orkat med att partnerstunta med honom. Det roliga var att jag fick ha mina händer helt platt, för jag kunde inte greppa om skorna annars. Öhm. Bör jag tillägga att han stod i skorna? Eller det förstod ni, att han stod på mig alltså?

Kommentarer
Postat av: stamma

hahahaha!

2009-12-18 @ 18:18:59
URL: http://enjoystamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0