Piece of heaven

Har upptäckt att det krävs mycket tålamod för att göra knäck. Men jag lyckades bra! Wiho. Det gjorde jag även på Harry, not! Satt i en timme på en uppgift och ville bara riva av mig håret...

Och just det. Snart är det julfan. Helt galet. Men som vanligt känner jag att det blir skönt när det är över. Inga konstiga öppettider osv. En positiv sak med julen är köttbullar. Mummaaaa. Och mellandagsrea, om man har pengar det vill säga. Vilket jag inte har.

Nu ska jag nog spela Sims. Hur länge dröjer det tills jag får epilepsi tror ni?

OCH! Brittany Murphy har också dött nu, jag säger ju det, alla kändisar håller på att dö ut. Men hon har ju varit tillsammans med Ashton så hon kunde i alla fall dö lycklig.

POUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0