Vintersug

Årets mellandagar har varit otroligt sega och faktiskt utan shopping. Förra året drog jag hem jävligt mycket men i år verkar affärer tänka att dom inte tjänar på det och lägger bara fula kläder på rea. Eller jag kanske bara inte behöver något efter mina shoppingryck för någon månad sen. Ja, så tror jag nog det är. Jag lever bara så jävla budget just nu, tänka sig att jag inte vill ha något eftersom jag hellre har pengar i USA. Vi ska boka platser i Sex & the city touren typ nu också, så jävla kul!! Årets höjdpunkt förmodligen...

Trodde det här skulle bli ett träningslov men mina träningskompanjoner suger! Dissar det ena passet efter det andra och Friskis ligger så jävla off så det är tråkigt att ta sig dit ensam. MEN då kom jag på att jag kan ju bara spinna här hemma (det var spinning som var på schemat idag), vi har ju faktiskt en cykel. Så det blir antingen det eller skaffa ny vänner, detta kändes lättast men man vet ju aldrig.

Längtar efter träningar. Vintern suger och alla vinterlov också (förutom om man går i skolan).


Kommentarer
Postat av: cleo

skulle inte dissat om jag inte var sjuk, mindy! haha :) puss

2009-12-29 @ 19:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0