nya kleder = klaaad hest

Jag är heeelt slut. Tänkte hela dagen "och snart kan jag åka hem och se på Gossip girl". Nej, det kunde jag inte göra. För det har nämligen inte släppts något nytt avsnitt! Då tänkte jag "men då ser jag på 90210 istället". Nej, det kunde jag inte göra heller för dom gillar att ha paus samtidigt som GG. Det enda som kvarstår är The Hills. Pallar man med deras dryga konversationer? Mjaaee... Återkommer om den saken!

För övrigt är jag helt glad just nu. Har massa nytt i garderoben nämligen. Förlåt, men ingenting från Vero moda där jag prakkar som Melissa så fint kallar det, utan från Ellos (samt ett linne och en bh från Gina). Me like! Var länge sen jag kunde avnjuta nya kläder. Tack mammi, du är bäst ibland.

Ja just det. Jag drömde att Johan Glans var en våldtäktsman som höll till på min toalett. Det slutade med att vi tvingade ner honom i en kista. Men det var inte så lätt som låter, tro mig. Jättejobbig dröm. Jag gillar ju Johan Glans egentligen...

Psst, jag just nu, och tell me, hur många blev chockade av bilden? Räck upp hand!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0