seg, ensam kväll

God afton. Jag har tråkigt. Började kolla på Step brothers (igen), för att sen se Grey's efter det, men Melissa är trött för att hon inte fick sova till klockan tre idag. Så det blev inte så. Min teori är hur som helst att Melissa kommer att bli som en av grabbarna i Step brothers i framtiden.
 
Ska nog sova själv snart om jag ska upp halvtidigt. Förmodligen ska jag träffa Marc och kanske Sabrina också imorrn på dagen. Min poäng med det var att jag vill kunna sova obegränsat en natt bara. Är det för mycket begärt? Imorrn skulle vara min sova-dag ju, men kom på att det ändå kan bli så om jag sover tidigt bara. Skönt dock att dega sönder hela dagen imorrn. Fast det gör jag ju ändå varje lördag. Patetiskt, jag vet, men skönt som fan ändå!

Är för övrigt väldigt myssugen. Händer jämt när jag är utan mitt myssällskap. Borde ta vara mer på det när jag är i närheten av det. Hmmm...


Kommentarer
Postat av: Melissa

Hahaha, jag vill se klaaaart. den va fett rolig.. hahaha, inte som jag trodde att den var..

2009-02-07 @ 18:53:59
URL: http://melzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0