suspicious minds

Okej... Fint inlägg av Cleo! Vi har i alla fall kollat på Step brothers och Grey's. Nu färgas Cleos hår och jag sitter och försöker skicka sms från hennes mobil. Den kan inte skicka från alla locations nämligen, i detta fall gäller det min toalett.

Sitter för övrigt och funderar ganska hårt. Jag hatar att en gammal vän lärt mig att vara misstänksam. Ja, för att om man inte är det så sker allt bakom ryggen på en. Egentligen skulle det kunna vara så ändå, bara att man tar reda på det. Jag tycker inte om det! Det får mig att tänka negativt om underbara människor som har ett gott hjärta. Fast jag ska ändå misstänka det värsta. Det blir en jobbig börda att bära på. Förhoppningsvis är det något som jag vänjer mig ur ganska snart. Men som jag brukar säga; hellre positivt överraskad än besviken på det man egentligen förväntat sig.

Fan... Vad dålig jag känner mig.

Kommentarer
Postat av: c

2009-02-08 @ 14:53:07
Postat av: c

Du är inte dålig Mindy <3

2009-02-08 @ 14:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0