tråkigt!

Just nu ligger jag i mammas och pappas rum. Cleo sover nämligen i mitt och hon är väldigt känslig för ljud. Melissa sover också, roliga tjejer. Anyway, jag tog med mig datorn och lade mig här. Har upptäckt ett handavtryck i taket. Det var skumt?

Idag är det i alla fall träning. Längtar tills jag åker dit så jag har något att göra. Efteråt är jag kanske hemma eller åker till Nynäs, det har jag inte bestämt än. Blir nog bra hur det än blir, är ju dock så jävla drygt att åka dit ibland...

Ska nog börja lite med "jag just nu", är ju jättekul. Tro det eller ej men jag kan se ut som skit ibland, och det får ni ta del av! Jag just nu i alla fall;


Nu ska jag se The Hills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0