Tyra vet inte allt hon

Heej igen. Grey's avklarat nu. Snart (men bara snart) ikapp med tv också, suck on that!

Har ni tänkt på en sak, som jag stör mig väldigt mycket på, att när man tittar på Top model och när det är judging brukar ju Tyra ge tips och sånt. Ja, eftersom att hon tror att hon är the shit. Men i själva verket så ser hon ju precis likadan ut när hon säger att man ska le med ögonen, se sexig ut eller ha känsla i ögonen. Vad det än är så gör hon samma min, med samma ögon. Jag blir galen för deltagarna bara nickar och tänker "Hon vet verkligen hur man ska förmedla!". Men då kommer dom ju gå runt och se likadana ut på alla känslor, det duger för Tyra, men för resten av branschen då? Kom igen, kisa med ögonen kan allihopa, Tyra Banks! Säg inte att jag är den enda som märkt det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0