få timmar på dygnet

Ok, jag ljög. Ett nyårsalbum (ett med bilder från nyår, ett annat med bilder från hela året) och ett Beach cup album kommer imorrn eller så fort jag har kommit från Tallinn. Alltså nicht nu. Men då blir det ju även ett Tallinn album, eftersom jag är den som älskar att ha med kameran så fort jag reser någonstans, riktig turist äro jag!

Träffade bebski en kortis innan allt "Cleofirande". Åt middag på Pizza hut med flickorna, och sen såg vi Changeling med Angelina *urk* Jolie. Men filmen var riktigt bra, jag gillar Clintans tidigare verk så var inte så oväntat, han är en duktig gubbe.

Jag gillade speglarna i hotellrummet, så detta hände när Cleo var borta ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0