kläder!

Blir nog ingen film. Orkar inte riktigt. Dock så har jag sytt mina hål på klängingarna. Bad mamma fixa jeansen och en gammal klänning som kommer bli såååå fiiin nu. Ringde till Viktor också, ville prata, men inte han. Drog ner lite på mitt humör. Nyss ritade jag (ja, tänka sig att jag ritar även fast jag inte kan) iaf lite kläder som jag önskade att det fanns, samtidigt som jag önskar att jag kunde sy och göra kläder. Appropå det... Bara jag som är helt kär i klänningen här nedan? För jag brukar tänka på den då och då sen jag såg avsnittet... Den är så jävla vacker. Som hela J Humphrey nu för tiden.


Kommentarer
Postat av: Karolina

Den där finns ju att köpa... nånstans. En kopia iaf. :)

2009-01-03 @ 11:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0