kurs kurs kurs

Hej. Inatt måste varit bland det värsta jag varit med om. Bara så ni vet det i alla fall för jag tänker inte berätta. Usch, skulle kunna gråta bara av att tänka på det.

Har lunch nu. Ska åka tillbaka när som helst. Fuck, men sen är det bara nån timme kvar och det är ju mer än skönt kan jag meddela. Men har en ny strategi så jag inte ska ha ångest varje dag. För det första ska jag (som älskling sa) inte tänka på det när jag inte är där eftersom det är helt onödigt och för det andra ska jag vara social, klara av dom där utmaningarna för att inte få en pinsam tystnad. Eller nåt, lär ju ångra mig. Men det första kvarstår. 23 dagar kvar, nedräkningen börjar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0