my travelling days are over

Hej! Jag är hemma från all världens resande. Känns det som. Som väntat blev Melissa gladast. Har kollat på ett av ANTM avsnitten som jag missade. Go Analeigh, är allt jag kan säga. Det för mig till en annan fråga, vart är det senaste Gossip girl? Is they kidding me? Eller 90210? Helvetti med US and A och deras pauser hela tiden. Då har jag The Hills i alla fall.

Tallinn var i alla fall äckligt (undantag: älskade Hesburger). Var bland annat på en äckligare än äckligast marknad, där sålde dom till exempel begagnade gravstenar. That's high class! Men det var väldigt mysigt att vara själv med min älskade några dagar. Veckans fundering: räknas Estland som ett u-land?

Ska snart iväg på stutnträning. Så ska byta om nu i alla fall. Vi hörs ikväll kan ni fethaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0