problem är vad livet går ut på

Har förstås deppat hela kvällen och varit ledsen över min penga-/jobbrist. Viktor har varit söt och försökt göra mig på bättre humör, men när jag är nere är det svårt att lyckas med det. Men jag blir glad av försöken ändå. Har ordnat en del saker nu i alla fall. Så imorrn har jag en del att göra... Och i övermorgon.

Förhoppningsvis skulle jag få pengar till klippning av mamma, vilket var det som drog mig över deppgränsen från början. Har sett fram emot min jävla klippning hur länge som helst, så säger hon att jag inte kan få det. Men "när jag får lön" ska jag betala tillbaka sägs det. Vilken lön säger jag. Men whatever works och om jag nån dag får lön ska hon få sina 300 kronor.


Nu: Dusch.

Sen: 90210.

Senare: Sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0