skolan är bäst

Så, avklarat and I love it! Just nu väntar jag på att mitt nagellack ska torka. Äntligen färg på dom igen! Sen ska jag äntligen få sova. Imorrn är det kurs igen, sen ska jag nog till stan och lämna i ansökan på ledig affär. Krigar även fast jag har sämst förväntningar. Sen hem och spela lite Singstar efter det, Cleo lämnade kvar det idag. Vi spelade ju lite innan träningen, kulers! Åker förmodligen till Nynäs sen och bara myser.

Sämst för övrigt att gå upp tidigt. Men är jäkligt stolt över mig själv, min gå-upp-tidigt-moral har alltid varit hög så. Därför jag jämt var i skolan, men å andra sidan har jag alltid älskat att komma till skolan. Jämt! Dom som säger att skolan suger och är tråkig måste ju ha fel kompisar och lärare... Stay in school!

Saknar det tills hjärtat slutar slå, kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0