Alla gillar brudar

Vad fan hände? Tänker ni nog säkert nu va!

Grejen är den att jag åkte iväg till Hultsfred. En veckas semester i ett tält, smuts och dräggiga människor. Fast så farligt var det inte. Det var faktiskt helt okej (minus alla äckliga lukter), rätt mysigt stundvis och skön stämning. Tur är väl det att man hade det blåa bandet. Annars skulle jag åkt direkt efter The Killers. Kings of Leon var grymma, The Killers var riktigt fab och det var ju i princip dom enda jag ville se. Alla andra dagar gled jag bara runt och undvek att andas med näsan. Typ. Sen är det ju minuspoäng för det blöta vädret, mina stövlar användes flitigt!

Nu sitter jag här och har fått uppdatera mig på fejjan. Ett helvete varje gång efter något cheersammanhang. Taggad hit och taggad dit, kommentarer åt höger och vänster. Men nu har jag nog fixat det sööörni.

Och vet ni? Jag ska se Harry Potter och halvblodsprinsen på onsdag! Vem har längtat sen ett halvår tillbaka? Mindy har.

Sen fyller jag år på måndag nästa vecka. Jag önskar mig följande; Sims 3, höga coola skor från Top shop (och/eller dom blåa från Bianco) och Londonresa. Så. Varsågod och känn er givmilda...

Kommentarer
Postat av: Stamma

Välkommen tillbaka! :D

2009-07-12 @ 22:23:45
URL: http://enjoystamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0