Älvdalen 09

Shit. Vad hände nu? Känns lite fel om jag skulle sitta här och prata om vad jag tyckte om Harry Potter filmen eftersom jag är så jävla partisk. Jag älskade filmen. Jag älskade Ron i den. Och jag älskade allt annat också. Det går inte att missa på det. Såvitt jag vet kunde dom lika gärna gjort musikalinslag och jag skulle ändå älska den. Punkt.

Och på torsdagen åkte jag och min käraste på äventyr för att sedan bestämma oss för att åka till hans landställe uppe i Dalarna. Vi drog med oss Melissa, Cleo och Olav för en kort weekend där. För nu är vi ju hemma. Dock hann vi med väldigt mycket. Vi var bland annat på Orsa Björnpark och kollade på djuren. Innan det hann vi besöka traktens sjukhus efter ett hugg i armen. Det var ju så jävla fint med natur som får växa ifred, det gillar jag. Finns miljoner bilder på fin natur givetvis. En av dom är denna, som jag tog fem minuter från huset. Nu ska jag vara Stockholmare igen och kolla på Gilmore girls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0