Då vet ni

Jahapp. Och idag har vad hänt? Vaknade upp långt härifrån i min älskades armar. Spenderade dagen på samma sätt och åkte sedan till centrumet för en sallad med Cleo. Köpte även med mig lite smått, bland annat en schnygg klänning. Kan någon snälla få slut på mitt konsumerande! Jag har egentligen inte ens råd, men jag får alla pengar att gå runt på något onaturligt sätt. Det är lite av en talang jag har. Kollat på senaste So you think you can dance har jag också, nöjd med dom bortplockade, mycket nöjd. Så livet går bra.

Imorrn ska jag ut till Torö, jag och Cleo ska prova på surfing! Helt galet. Tror jag ska spela lite Sims just nu eftersom jag bojkottar alla serier (inklusive älskade OC) tills jag får träffa Logan igen. Så. Då vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0