Jag sitter hellre i fängelse i 2 år

Hemma. Trött. Sovit till fyra, men kom hem tolv. Mycket som har hänt här hemma under tiden man varit borta. Ett nytt Eagles, på gott och ont. Blondinbella är inte blond längre. Mystiska pengar på kontot. Och så vidare. Det har varit väldigt roligt där borta och även shopping har ägts rum. Jag har köpt mig två par klackar, två vanliga skor, småsaker och trosor i stora mängder. Jag klagar inte, det råkar vara så att klackarna som fick följa med hem inte bara var på en grym rea utan även världens finaste. Men säger man inte så om alla nyköpta skor?

Åker iväg på träning nu i alla fall. Förmodligen kommer jag somna mitt i ett moment och dö. Fast ibland är det så... Luring! Chillträning för min del. Varför dö innan säsongen börjat?

Resans roligaste citat kom från Cleo: Asså jag vill bara doppa huvudet i en sås!
Inte många vet hur hon tänker.


Kommentarer
Postat av: Lejla

Viiiiiisaa skorna!!! :D

2009-07-28 @ 22:11:54
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0