I don't know if you can do that

Födelsedagsfirande - check! Trevligt tills jag kom på andra sämre tankar i slutet. Hur tråkig måste jag inte ha verkat då? Nåväl, it is what it is. Nu är jag i alla fall hemma och ska sova snart. Upp tidigt imorrn för att jobba på Mini-marathon. Hoppas på fint väder då också eftersom jag inte jobbade idag i solen.

Har väl inget mer viktigt att säga förutom att jag har en pojkvän som inte bryr sig ett skit om mig just nu, det kommer och går tydligen. Han är konstig och får därför mig att känna mig konstig. Och så är det, varför strö socker över det? Rätt tråkigt.

Shuuz.

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Tack för att du kom, det var jättekul att ha dig där. Jag bryr mig om dig, Love. S.

2009-06-01 @ 09:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0