sjukhus och läkare

Goddag. Det första jag ser imorse är Ceasar som kommer till mig. Haltandes. Kollar på tassen han håller upp i luften och ja, den ser konstig och stor ut. Vad kan han ha råkat ut för egentligen? Men så länge han är lika glad och överallt så gör det nog ingenting. Men det borde vara väldigt svårt att stuka tassen när man är en katt, dom ska ju vara så smidiga.

Appropå skador. Idag på Ellen så var Dr Carter där, min favoritläkare från Cityakuten. Han pratade om termer han var tvungen att memora och även idag kan han dom. Där är ju ett sätt att impa på folk. Undra om han skulle klara sig bra på en riktig läkarutbildning? Hur som helst. Grey's Anatomy, Cityakuten, Scrubs... Sjukhusserier is the shit.


Hej, jag är en doktor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0