Ed Hardy

Nytatuerad och grann. Blir bio strax också. Saw VI, scaary. Sen har jag en åsikt också som jag kommit på, helt för eran skull. Ed Hardy. Bara jag som inte tycker om dom kläderna? Bara jag som tycker dom är överdrivna? Bara jag som tycker dom är på tok för mycket och så lite mer överdrivet? Bara jag som tycker det känns lite Thailand-stånd-aktigt? Bara jag som tycker att det påminner om folk som har tribaltatueringar och vill se hippa ut? Bara jag som inte förstår hypen? 

Nej. Ed Hardy är inte min grej faktiskt. Eller okej. Det kan vara fint om, OM, det är en kille som har kanske en t-shirt på sig. Men mjukisdressarna spyr jag nog på. Sorry Kissie.

Exempel på hur man kan vara snygg i Ed Hardy:


Om man heter Beckham i efternamn och David i förnamn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0