Español

Men ja, jag lever.

Tänkte bara sammanfatta livet i några punkter. Och här kommer dom!

Uno: Jag ska ändå uppskatta New Moon på lördag, tänkte att så länge man får se Edward i sina fina kläder (eller utan, vem försöker jag lura?) någon gång så gör det ju ingenting. Är ett jävla jidder i tidningar om att man måste välja sida. Varulvar eller vampyrer? Tur att jag redan valde för länge sedan.

Dos: Jag har växlat till dollar idag. Så jag ska fanemej till US and A nästa år. Passade på nu när dollarn var hyffsat "låg" och jag fortfarande har dom sparade pengarna kvar. Sajk, jag kommer inte röra ett enda öre. 

Tres: True blood är väldigt spännande just nu alltså. NU förstår jag all denna hype. Bättre sent än aldrig eftersom serien faktiskt blev såå himla bra (som alla säger) vid cirkus avsnitt sieben på säsong två. Inte okej. Har också kommit fram till att Alexander Skarsgård är väl rätt het efter jag såg honom i linne. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0