Fyllebråk

Asså Karolina, din kommentar var såå jävla väntad. Give it a rest will you, Håkan är kung.

Har fortfarande inte så mycket att säga. Imorrn ska jag i alla fall till stan med Cleo och hennes mamma. Cleomamma hämtar mig så ingen kommunaltrafik heller. Pluspoäng! Håll tummarna på att jag faktiskt hittar en jävla stickad tröja imorrn också. Känns lite som att så jävla svårt ska det inte vara.

Puss från mig och Maximus, vi båda tar en paus från Ceasarjäveln.

Ps, jag vet inte hur den här texten blev röd.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Varför har du gjort din blogg näst intill oläslig? Dumt move.



Jag väntar fortfarande på en Håkan-låt som ska trollbinda mig... Det verkar ju inte gå så bra för er att hitta någon.

2009-11-12 @ 08:23:16
URL: http://karoliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0