It has always been you

Eftersom jag är stöörsta Twilightdorken just nu så måste jag nämna att jag älskar serier och allt möjligt när man ser vilka som är meant to be. Varför det är appropå Twilight kan ni ju bara gissa... Just nu tänker jag i alla fall på Seth & Summer som för övrigt typ varit ett av favoritparen i serie sen läänge. Inte första plats då kanske, men kanske andra eller tredje. Dom är såå jävla meant to be att jag dör så fort dom vistas i samma rum. Även när dom inte är tillsammans så är dom det. Hon vill ju verkligen inte tycka om honom but she can't help herself. Älskar sånt! Eller ja, vet väl inte riktigt om hur det är irl (eller gör jag?), men jag älskar att titta på det i alla fall. Det är riktigt mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0