Just one thing...

Blev ju inte bättre av att lägga upp låtjäveln i bloggen direkt. Kan Mindy tycka om en låt av Lady Gaga?

Imorrn ska jag upp tidigt! Jätte. Bestämde mig för att följa med min käraste till Torö när han ska surfa. Så kan jag lyssna på musik, gå runt lite vid havet och skogen och bara ta det lugnt med mina tankar. Kanske kommer fram till något vettigt till och med. Är så jävla tankspridd så ville bara komma till någon vacker natur och tänka i några timmar. För det är exakt några timmar jag kommer sitta själver och fundera. Love it! Underskatta inte vad lite egentid kan göra. Vid åtta kommer bilen hit...

... Men jag ska inte sova än. Hörs säkert innan läggdags. Puss.


Marry me istället?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0