Saknad

Idag slog det mig. Det är inte jag som har förändrats, det är bara du som saknas. Du som fick mig att känna att nu fan ska jag leva lite! Våga göra dumma saker, våga bara slänga sig ut. Det var ju bara tillsammans med dig. Det har jag insett nu. Jag har saknat lite att känna så som jag gjorde då. När dagarna var ett nytt äventyr att ta sig an. Tänka varje dag; vad fan händer idag? Det var säkert att utforska med dig. När man är själv känns det bara läskigt och dumt. Det kommer inte vara på samma sätt med någon annan. Jag tror att det alltid kommer att vara en bit som inte finns där.

Du vet att jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Nu när jag känner svinisen komma över mig, och jag stirrar döden i vitögat, så vill jag bara säga att jag tycker om dig Mindy. Du har gett mig mången skratt.

2009-11-12 @ 13:43:47
URL: http://karoliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0