Schwein

Mått dåligt hela natten, resulterade i dålig sömn, och det var därför jag gick upp nyss! Tro inget annat. Funderade på om jag fått svinis för så här är man inte förkyld. Minns att första grejen med svinis är att man måste ha feber (korrekt?). Detta hade jag inte. Så en jävlig förkylning "bara". Mycket apelsiner ska köpas.

Om jag var en stor bloggerska, då skulle jag få pengar och inte behöva söka jobb och inte behöva oroa mig, men viktigast av allt skulle jag få gå på alla galapremiärer på bio. Harry Potter, New Moon... Ja och alla andra filmer som jag håller nära hjärtat skulle jag få se utan att ens behöva köpa en biljett. Det suger. Själv får man vänta tills på lördag istället för att se den idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0