06:08 - Ledigt!

HEJ! Jag har faktiskt försökt blogga några gånger, så våga bara klaga på min bloggning! Det är faktiskt sidan som har laggat upp till max. So, there.

Är helt slutkörd. Förkylning och upp 06:08 varje morgon. Sedan träningar på kvällen tar fan musten ur mig. Skulle vara lugnt om jag inte va förkyldis, men det är i alla fall på bättringsvägen. Så jag slipper vara så himla seg. Men det viktiga just nu är i alla fall att det faktiskt är helg! Äntligen sova. Min energimuskel, eller vad jag kan kalla det, har mjölksyra. För det är ungefär så man mår om veckorna. Så länge jag kan åka till Amerika med liebling team nästa år gör jag vad som helst. Äkta kärlek behöver jag inte leta efter vetni.

Min tanke nu är att åka till Viktor. Så fort jag tar tummen ur röven och börjar duscha och göra mig i ordning. HATA kommunalt, hata tåg och hata tunnelbana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0