The beginning

Igår blev det ändå rätt tidig kväll. Det som faktiskt höll mig uppe vara att borsta ut håret. Haha. Men nu är jag inte punkare längre i alla fall. Hela helgen har varit lite så att jag skulle kunna ha legat i sängen till träningen idag. Otroligt seg. Men under natten kände jag att jag började bli lite förkyld. Kanske har brytit ut till 60% men tänker fa-an inte låta det bli värre. Kanske ska chilla lite idag på träningen. Man kan inte vara förkyld när man jobbar på ett lager, nej nej nej.

Får se, håller mina tummar. Väldigt mycket! Mornarna är ju faktiskt alltid värst när det kommer till sånt här. Jag gör lite te nu istället. Här kommer Karolinas träningskalas, sen fick hon ju Män som hatar kvinnor också. Vi tyckte att det passade henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0