Friday's

Igår satt vi på Friday's i ungefär 6 timmar märkte jag såhär i efterhand. Men vaddå, inte ofta man gör det. Det var ju dessutom ytterst trevligt så varför gå då? Gratis refills har ju en liten inverkan också. Vi åt så vi sprack och hade ett eget vip-disco där på våran våning. Fick dock ta nattbussen hem och det var ett bra tag sen man gjorde det. Folk som spyr, 15-åringsgäng som kommer från nån fest och leker balla. Nej, tacka vet jag bilar!

Min lilla kisse är ute, vilket är lite ovanligt, och nu känner jag lite att han får komma in och kramas!

Hursom. Iväg på träning strax och efter det vet jag faktiskt inte.


The gang (tog bilden där jag var finast på)

Och såhär såg jag ut, den ultimata äta-mycket-outfiten med för stora shorts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0