Good old days

Alltså. Vilken dunderträning idag, såhär i efterhand. Man börjar bli rätt van vid att saker klickar. Men inget tas för givet inte, så rullar inte jag. Och inte älskade laget heller. Kämpa hela jävla vägen in i mål. Eller hur man nu kan säga.

Tänker på när jag var lite yngre, några år bara men ändock. Då var jag alltid ute i flera timmar och bara gick runt och filosoferade. Inte själv då såklart. Pratade om livet och sånt som bara är mysigt att prata om som man kan prata om hur länge som helst. Jag lever lite i det förflutna för allt jämför jag med "när jag var 17 år", istället för att bita ihop, gå vidare och leva i min nästan-20-års-värld. Men jag sa det då och jag säger det nu, jag vill alltid vara 17 år. Skillnaden är bara att nu är det ju förbi rätt mycket för jag är ju inte sjutton. Jävla fan.

Tänkte lägga upp gamla bilder. Men alltså... Jag skippar nog det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0