I love you

Jag och Melissa såg nyss Dear John. Ni vet, den The notebook-liknande filmen med Channing? Ta det lugnt Cleo, vi ska se den med dig oxå. Sånna där filmer får mig alltid att tvivla på kärlek. Det får alltså motsatt effekt. Jag blir först avis på att Channing var dubbelt så stor som sin tjej (det skulle nog aldrig hända mig, får leta noga helt enkelt), sen för det andra blir jag avis på att dom har den där filmkärleken. Jag tvivlar på att sånt egentligen händer på riktigt. Eller är man bara för blind? Kanske allt det där sker framför mig utan att jag ser det. Hur är det egentligen?

Förresten är det bekräftat nu att ARN (Arlanda) öppnar igen imorrn bitti. Jag har en bra känsla och jag har aldrig tvivlat på att jag ska till Amerikatt. Därför ska jag också få komma dit. Det finns inget annat, det gör bara inte det.


Kommentarer
Postat av: CLEO

JA DET HOPPAS JAG VERKLIGEN! :@(a):):P ahahha

2010-04-19 @ 09:41:15
Postat av: Lejla

Det r ju det dåliga, vet inte om jag orkar se den o bli förälskad i honom igen o vilja vara tjejen han kramar om i sin muskulösa kropp! mmmmmmmmmmmmmmh haha :D

2010-04-19 @ 12:58:19
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0