I'm alive

Yes, I'm alive. Lätt att försöka somna till tv'n när det var How I met your mother. Skönt jävla avsnitt igår alltså. Dock så somnade jag ju rätt snabbt när det var slut. Så jättetrött var jag inte, men trött nu är jag minsann! Skulle till och med tränat idag fast jaa... Fullt hus AB var det i Svb idag så jag skippade trängseln och åkte hem.

Kommer somna gott nu ikväll i alla fall, benen är heelt slut. Hoppas man är lite mer van tills imorrn. 7-16 då med, jippie. Känner mig hur muppig som helst av att stå där bakom. Vet inte varför. Sen mys på Fridays på kvällen med mina beloved chicas. Bästaste juuu! Vara lite fin, äta lite gott och "fira" Valborg. That's a first haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0