Räätt nice

Vart tog egentligen jag vägen igår? Ja, jag fortsatte helt enkelt att lyssna på Håkan låten jag lade upp. Även lite från American Idol. Melissa gjorde lasagne så vi hade middag, sedan begav vi oss för en liten solning. Ja om det inte hjälper på huden hjälper det i psyket lite. Längtar så förskräckligt mycket till USA. Se bra cheer, vara med älskade laget, fint väder, träffa Peter (!!!), shopping, se New york ooooch så lite mer shopping. Jag kommer förmodligen böla när jag åker hem.

Men ja, appropå psyke... Jag är helt störd i huvudet! Är typ i en bubbla där mina tankar flyger omkring. Kan ingen hjälpa mig? Palla tänka så jävla mycket lixom. Därför är USA räääätt mycket välkommet. Bästa botemedlet mot det mesta. Lite deja vu dock om jag tänker på vad USA botade mig mot förut.

Händer rätt lite men ändå mycket just nu. Jag gillare. Och vädret då? Jo jag menar det. Rätt nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0