Sorrow

Det här kunde jag inte ha gissat. Jag vet inte riktigt vad jag kan säga. Vet inte vad jag ska göra för att få bort den här känslan. Det är som att jag dör lite. För mitt hjärta lägger av, känner jag ju. Den värker lixom med varje slag och jag känner mig bara... Helt tom. Tycker att världen är helt stört orättvis och känner att hellre så bara lägger jag mig ner under täcket för att aldrig komma fram. Jag känner att jag aldrig ska tro mer, jag ska aldrig hoppas och jag ska aldrig vilja något så mycket igen. För man får ingenting och sen lite skit också tillbaka på det.

Livet suger. Tyck synd om mig. Tyck det då. Avlider.

VILL INTE LEVA I DEN HÄR VÄRLDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0