... They don't know where to shop

... Fast man blev ju glad av shopping. Kanske försöker med centrum också snart.

Alla sover fortfarande. Vi försökte mitt i allt igår ordna lagpartaj sådär på natten. Alla antingen sov eller hade partaj på eget håll. Där var man ju körd. Vet inte hur vi ens kunde vara vakna till jättesent nu när jag tänker efter, vi gjorde ju ingenting. Det var på ett sätt mysigt att gå och lägga sig när solen gått upp igen. Mindre skönt att hela dan försvann när man vaknade. Det verkar Lollo & Cleo inte bry sig om.

Idag är det lördag och jag skulle ha varit USA. Nu är jag i Sverige så jag vet inte vad som händer. Men för all del, ha en trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0