WoW

Alltså. Jag orkar inte, helt ärligt. Det är too much för mitt lilla (ja, det är inte bokstavligen då) huvud. Det enda som spelar roll just nu och föralltid är mina älskade vänner, Solsidan (haha), Håkan, Eagles och Fabestos. Precis som jag sa på fejs. Men nu utökade jag till alla mina fina vänner. Ärligt, hur jävla fina och bäst som helst, sjäääääälv då? Blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på dom.

VM-genrep på onsdag och sedan sju (nästan sex) dagar kvar till USA. Skjut mig, fan vad jag vill vara där. "Här kan man va, häär kan man va, oo hääär kan man va". WoW-Eagles intar staterna och som vi längtat.


Kommentarer
Postat av: Melissa

Eliiiiit!

2010-04-12 @ 01:04:30
URL: http://melzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0