Kärleken är lika stor i alla former

Idag på jobbet stod det en ung man vid sin barnvagn, i alla fall hoppas jag att det var hans, han bara stod och kikade in och tog bilder med mobilen och ett leende som aldrig försvann. Han var så himla lycklig över vad som fannsi vagnen. Sedan kom även hans tjej och dom tittade lyckligt på varandra och pussade varandra en gång. Typ helt nöjda med tillvaron. Då tänkte jag att "I know the feeling" och insåg att det är så jag håller på med Ceasar. Bara ler och tar bilder på honom. När han sover, när han sover på ett annat ställe, när han ligger lite gulligt och sover och när han bara sitter och ser fin ut på fönsterbrädan. Jag behöver aldrig nån jävla unge förstår jag nu. Jag ska istället köpa massor av katter och små korvhundar. Det får helt enkelt bli mina nästa djur som får heta Håkan och Potatis. Inte min son och dotter.




Kommentarer
Postat av: cleo

Åh lilla plutten! munnen är sååå gullig! man vill bara äta upp honom :D anohnfsef

2010-08-05 @ 17:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0