On a high

Hemma från London. Glad på livet. Just nu i alla fall. Ska sova strax för imorrn är det uppe med tuppen som gäller. Tänkte bara köra lite kortfattat här och bjuda på EN bild så länge. Jag har bästa mannen, bästa gänget, bästa London fick jag vara i hela helgen och jag har jättefina skor med mig därifrån. Så just nu är det räätt nice. Det ska jag komma ihåg imorrn när klockan ringer på halv sex. Smart va? I think so.

Och jag har längtat i snart ett helt år på att få åka till USA. Om två veckor händer det. Lyckligaste tjejen kommer jag vara då på väg till Arlanda. Och när jag kommer hem därifrån, då börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Spännande.
Här är jag utanför Buckingham Palace kvällstid, jättefint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0