Brist på annat

Är du en sportfåne? Ja, men bara inom cheerleading
Är du likgiltig? Eh... Ja...?
Är du röksugen? Nej
Är du rik? Näe
Är du fattig? Har haft mer 
Är du trött? Nej
Är du shoppingsugen? MEN JA.
Är du töntig? Det händer väl
Är du ressugen? Skoja inte, ge mig värme...
Är du skolsugen? Bah, nej, fått lite nog nu
Är du irriterad? Nej!
Är du festivalsugen? HA HA, faktiskt så är jag det!!
Är du alkholsugen? En shot sitter aldrig fel
Är du saknad av nån? Men hallå? Såklart jag är
Smeknamn? Mimi, Mindyboy (?) och Mimiboy!
Bästa åldern? 16-17 boom!
Bästa tidningen? Veckorevyn såklart hö hö
Hur sminkar du dig? Beror på vad jag ska göra
Höstens accessoar? Ringar, alltid ringar!
När stal du senast något? Never!
Hur många timmar sov du inatt? Kanske sju
Vilken film såg du senast? Due date för andra gången
Vilken internetsida besökte du senast? Face
Vad sa du senast till vem? "Åh, mumma!"
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Milssa "Ändrade planer :-)"
Vad gjorde du i förrgår? Massa ärenden, gym, träning
Vad har du gjort idag? Varit i skolan och sett på maaassor How I met your mother
ska du göra idag? Nothing, kolla på Greys och ANTM
Är du kär just nu? Men ja, hört talas om Chuck Bass?
Hur många msn-kontaktetr har du? Lol
Vilket land besökte du senast? USA
Hur många snälla känner du? 2½ stycken
Vad såg du senast på tv? Cold case
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Men snälla
Senaste köp? En plastgaffel till min mat
Vad har du dåligt samvete för? Hemligt
Vad har du för skor? Har ju fler än en sort
Vad har du på dig nu? Jeans, tröja och hela kalaset!
Vilken musik har du lyssnat på idag? Dom senast tillagda
Är du vegitarian? Haha nej
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Måste ju varit den där främlingen på bussen... Vad tror du?
Vad heter dina kusiner? Mathias, Ville och Juho (eh, stavning?)
Är du feminist? Nepp
Vad drack du senast? Zero
Gillar du att laga mat? Om det går fort
När sjöng du senast? Igår
Håller du det städat? I try
Vad gör dig lycklig? Pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0