Tidigt, eller...?

NÄ alltså jag blir galen. Nu för tiden känns det inte som att 5:30 är tidigt. Klockan sex känns inte så otroligt tidigt nåt mer. Alltså, missförstå mig inte, jag är trött som att jag sovit en timme (oftast har man ju bara det) men ändå. Mitt huvud säger att "Det är väl en rimlig tid att åka till jobbet". Sug. Det är inte rimligt. Det är inte rimligt att ställa klockan på 05:30. Det är inte rimligt att BLI VÄCKT av klockan innan den ens står på 06:00. Fyfan. Men sånt får man ta ibland. Efter jobbet imorrn är det lite juluppdrag, tar hjälp av min trogna vapendragare så man inte går runt ensam. Sen är det ju julafton, ska bli gott med maten!!!!!

Toodeley, är helt slut efter denna dag. Massa har hunnits med och nu ska jag nog bege mig till sängs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0