Året 2010

Här kommer mitt försök till årsgenomgång. Det kommer inga random bilder som ni inte sett redan eftersom min andra dator avlidit.

Året började med musikvideo, jag och mitt band skulle spela in våran musikvideo. Not. Men statist klarade man av att vara! Heldag och lite av natten spenderades där.
Vintern fortsatte ett bra tag in på året. Fabest var med på Talang.
OCH i någon sorts promo för något jag inte ens minns. Det var iskallt ute och vi skulle ha dräker, jippie.
Min käraste flyttade till Norge januari-mars. DM kom och min förening krossade. Älskade laget var starkare än någonsin och tog till och med MVP.
Under denna period spelade bara laget roll. Övrigt var jag känslomässigt förvirrad. Eagles var/är Sveriges landslag. Men vi spenderade våran VM-semester på Arlanda då vi inte kom längre än så (tack Eyjafjallablabla).
Istället för att åka till USA fick vi satsa ÄNNU mer på SM. SM helgen spenderades med alla älskade i Uppsala. Vi briljerade även där och Fabest tog MVP denna gång, glamouröst cheerliv man kan ha.
Jag fick jobb och blev en arbetsmyra under hela sommaren. Annars tränades det hårt inför EM! Grönan hann vi med också.
EM kom och ringen var obrytbar. Älskade laget tog ett guldigt brons och Fabest ett silver. Det var kärlek hela året igenom och att avsluta i bästa landet gjorde det bättre. Kryssningen hem satte hela båten i gungning.
Vid det här laget var det fett med sommar. När jag inte jobbade så åt jag på Friday's, gick på bio eller solade och badade i skärgården. Härliga tider. Sen fyllde jag år och i present fick jag en London-resa med mina chicas, bästa grejen.
Augusti var nästan över och då togs min fina kisse Ceasar ifrån oss.
Lejla (och min käraste, men finns ingen bild på det) fyllde år.
Nu var det dags att försöka komma iväg till USA utan nåt askmoln i vägen. Vi lyckades halvt på rätt datum och sen flög tillbaka till Arlanda och kom iväg dagen efter. Men vi var äntligen där. Chillade i Brandons gym, i alla mall och outlets, vid poolen och på matställen. Bästa.
Jag började läsa en Psykologi A kurs!
Gjorde min tredje tatuering.
Oktober kom och en del av mig dog inombords (och en del i knät gick av).
Det var camp med bästa Peter & Java - och jag var bänkad.
Det hände väl att jag fick en livskris och började gilla shots och annat gott. Oavsett dag och händelse.
Annars så började vi med spamys typ en gång i månaden, behövligt!
Håkan hedrade Hovet med sin närvaro och en fin spelning. Kunde inte röja på ståplats då dom sålde som smör.
December har bara varit plugg, plugg, rehab, träning, rehab och massa jobb så att vi skippar bilder på det va? Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0