2 0 1 0

Cleo var så duktig så, lillstjärnan haha. Borde filmat och lagt upp på hela internet. Efter det så skulle jag hjälpa till att hålla koll på Cats. Det är inte den lättaste göran, men det gick. Och nu sitter jag och chillar med American Idol. Väntar fortfarande på min bästa favorit. Vill också ha någon talang man kan satsa på. Någon idé på vad jag kan bli en talang i?

Snart ska vi till USA i alla fall och inget kommer slå det på hela året säger jag med säkerhet i rösten. Men första stopp är Talang 2010, sedan roadtrip till DM södra i Borås och sen är det the DM of all the DM's - Stockholm/mellersta! KUL. Ja, eller allra första stoppet är ju träning imorrn, lovely.


Kommentarer
Postat av: cleo

<3!



Du ska bli modell mindy :)

2010-02-26 @ 11:03:05
URL: http://cleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0