Ålders..

Hej bloggen. Idag var jag på längre promenix på en ny runda med min fina vovve, blev så varmt till slut att han fick bära min mössa hem. Träffade på en flick-Vincent också, dom fick leka lite.

Nu sitter jag bara och tänker på att bli vuxen eftersom jag fyller 20 år i sommar. För gammalt... Eller okej då, tjugo funkar och när jag fyller 21 år ska jag åka till Las Vegas så det får också funka. Men sen kan det ta stopp! Vill aldrig bli gammal. Önskar att jag kunde vara typ 17 år hela livet. När allt var så jävla spännande och kul. Vad händer egentligen efter det? För saker slutar ju inte vara spännande och kul, eller? Hmm... Konstig åldersnoja visst?


Tillbaks till hit men ändå mycket tidigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0