All denna noja

Har förresten kommit på en sak. Jag borde bli dietist. För jag går bara runt och hör hur folk ska gå ner i vikt på helt olika galna sätt som bara aldrig kommer att funka pga det och det. Folk vet så jävla lite och ska ändå försöka gå ner i vikt. Ok, för märker ni inte att det inte går att gissa sig fram? Nu är ju inte jag den som nödvändigtvis vill gå ner massa i vikt kanske, den båten seglade iväg utan mig för länge sen och jag känner att livet är ändå lite för kort för att oroa sig utan det är bättre att bara göra det bästa av det man har. Kanske bygga muskler och så istället. Det är jävligt hett. Jag vet inte ens hur jag vet allt det här, det kan vara Melissas snack och det kan vara från när jag själv satt på båten. Men då söktes info upp banne mig. Vad fan är vikt egentligen? Inget, så länge man är skitsnygg ändå.

Kommentarer
Postat av: Lejla

SÅ JÄVLA BRA SAGT MIN SNYGGE VÄN!

2010-02-22 @ 01:03:46
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0