Bearsuit

Dags för mig att berätta om en av drömmarna jag hade inatt. Jag och Cleo var i någon stad. Typ som i gamla stan eller liknande med det var inte Stockholm, går in på en gård med massa kaniner varpå jag säger "Åh, jag hade en kanin förut" (jag har inte haft någon kanin) och klappar på alla, sedan utbrister jag: Vart tog min kanin vägen ens?! Jag mindes alltså inte varför jag inte hade någon kanin längre. Sedan hittar jag Ceasar bland alla kaniner och jag frågar Cleo "Är inte det där Ceasar?", som att han såg ut som en kanin. Jag lyfter upp honom och tittar i ögonen och säger "Japp, det är Ceasar!" och släpper ner han igen.

Senare hamnade vi på en fett stor vintageaffär. Jag skulle köpa nånting och Cleo skulle köpa en stor björndräkt som hon hittade, hon tyckte det vore kul att tävla med den. Hon ber mig stå i kö och sedan lägga ut för den för hon ska på träning omedelbart. Hela hennes björndräkt med huvud och allt var så jävla bökig. Så jag sätter mig på en soffa vid kassan och tror att jag står i kön. Kön går extremt segt och jag somnar till hela tiden där jag sitter och blir riktigt trött. Inser sedan att kön inte alls är där så jag ställer mig med den två meter långa björndräkten. När det äntligen blir min tur ser jag att den kostar 1200:- och mitt kanske 400:-. Ja, för jag är så rik. Står och somnar i kassan också för att han ska hitta skorna till björndräkten i en kvart för "Annars kan du inte tvätta den". Pungar alltså ut 1200:-, kommer till träningen och slänger björndräkten mot Cleo. Jag påpekar att den kostar 1200:-, "Jaha oj.." svarar hon på sitt impulsköp. 

Jag vaknade sen och hoppas att jag fan fick tillbaka pengarna.  

Typ såhär såg dräkten ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0