Degis

Eh, gissa vad jag gjorde nyss? Tittade på film. Helt ensam och inte ens liggandes i min säng. Sånt brukar jag verkligen inte göra, tycker det blir så långtråkigt. Men nu såg jag The accidental husband som någon har laddat ner på min dator. En lätt film är ju inte så farligt tänkte jag. Den var väl en helt vanlig & mysig film med Denny (från Grey's) i huvudrollen, han kan väl vara het ibland. Kärlek på film är när den är som bäst ju. Fick ett jävla sug för några dagar sen att titta på Harry Potter, så nu ska det nog bli den. MEST MYS PÅ DET.

Så hörs vi väl sen då. Ibland hatar jag verkligen degdagar men idag passade det verkligen. Apporpå det blev jag sugen på nåt bakverk... Synd att vi aldrig har sånt hemma då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0