Dreams

Goddag! Vad skönt det är att sova länge, för då behöver man inte sitta och vänta på träningen sen. Alltså jag har haft så galna drömmar på senaste och jag har även kommit ihåg dom. Let me tell you about my new one...

Det var skitmånga olika lag och släkter i Svb och alla körde typ uppvisningar för varandra. Dock hann jag inte se något heller för det var två stycken som hade en varsin stor jävla säl med sig. Till slut ville en av sälen ta livet av sig (som Flipper-delfinen) bara att den här började tugga av sig huvudet. Ägaren flippade och vi ringde djurambulans. Sen började uppvisningarna igen och mattorna satt inte ens ihop, ganska störigt. När jag kom hem med skitmånga människor med mig var det en släktträff hos mig (men dom var inte från min släkt) med typ 100 miljoner pers. Trängde mig runt och förbi, lackade på mamma för att hon använde min kamera eftersom jag hade bilder på den. Sket väl hon i.

Kuuul att höra om alla mina drömmar? Jo tänkte väl det. Älskar hur drömmar bara är så jävla logiska oavsett vad som händer i dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0