Edge of darkness

Men hallå. Träningen idag var händelselös om man jämför med förra gångens strömavbrott. Fast bra gick det ju ändå, it can only get better och det är fan det bästa av allt! Håll utkik i nationalchamps för lite roliga updates vetja.

Såg på The edge of darkness på bio efteråt. Ja, orkar väl inte säga så mycket om den. Helt okej men tankarna förde mig alltid till Ps I love you när hon blev så himla ledsen när hennes älskade dog. Och btw, jag kommer aldrig våga skaffa mig ett barn. Herregud, kan ju knappt ta hand om mig själv med den oturen jag har numera. Tur (ha ha) att sånt går över och om jag har ett barn ska jag homeschool'a den.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0